Hakkımızda

Hakkımızda

SİNATEKS, 1977 yılında başlayan serüvenine her gün artan üretim kapasitesi ve ürün yelpazesiyle devam etmektedir.

Ustadan çırağa bilgi ve deneyim aktarımı gerektirir bir kumaşı dokumak. SİNATEKS üç kuşaktır bu aktarıma önem vererek,

koleksiyonlarıyla farklı çizgilerde hayatlara renk katmaktadır. Dünya modasına yön verecek kumaşlar üretmektedir.

Kurucu kuşağın hayalini, yeni boyama ve dokuma teknolojileriyle harmanlayan üçüncü kuşak yöneticileriyle

Türkiye’nin önde gelen kumaş üreticilerinden biri haline gelmiştir.

SİNATEKS, 1977 yılında başlayan serüvenine her gün artan üretim kapasitesi ve ürün yelpazesiyle devam etmektedir.

Ana üretim tesisi Bursa’da bulunan şirket, ulaşılabilirliğe verdiği önemle, farklı yerleşkelerde ve satış ofislerinde

müşterileriyle olan ilişkilerini dinamik bir anlayışla yürütmektedir.

Yerel iş gücüne dayanan çevre dostu üretim anlayışını ve sürdürülebilirliği bugünkü faaliyetlerini şekillendirme noktasında misyon

edinen SİNATEKS, uluslararası alanda belirleyici kumaş üreticilerinden biri olmak vizyonuyla yoluna devam etmektedir.

dış3

Deprecated: preg_match_all(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/sinateks.com.tr/httpdocs/wp-includes/media.php on line 1839

Deprecated: preg_split(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/sinateks.com.tr/httpdocs/wp-includes/formatting.php on line 3506

TARİHÇE

DÜNDEN BUGÜNE

İLK TİCARİ FAALİYET 1977
Şirketin ilk ticari faaliyeti Uygun Manifatura adıyla başladı. Üretim serüveni başlamadan önce yirmi dört yıl boyunca kumaş ticareti yapılarak piyasadaki bilinirlik artırıldı. Uzun yıllara dayanan tecrübeler markalaşma sürecinin temelini oluşturdu.
01
02
SİNATEKS MARKASININ DOĞUŞU 2001
Kumaş ticareti tecrübelerinin daha ileriye taşınması hedeflendi. Profesyonel olarak moda sektörüne kumaş üretmek amacıyla SEMBOL BOYA markası kuruldu. Entegre üretim için gereken strateji oluşturuldu. Bursa Sanayi Bölgesi’nde fabrika kurulumu başladı. İlk dokuma ve Ar-Ge yatırımı yapıldı.
İLK ULUSLARARASI STRATEJİ 2006
Şirketin uluslararası alanda yön veren bir kumaş üreticisi olması yolundaki ilk uluslararası strateji geliştirildi. Şirket bünyesinde uluslararası pazar araştırmaları başladı. Bu stratejinin bir sonucu olarak 2009 yılında ilk ihracat faaliyeti gerçekleşti.
03
04
ÇEVRE DOSTU YAKLAŞIM 2009
Şirketin üretim süreçlerinin çevre dostu bir anlayışla planlanması çevre dostu sertifikaları da beraberinde getirdi. Bağımsız denetimlerden başarıyla geçen şirkete ilk çevre dostu sertifika kazandırıldı. Bu kazanım şirketin sürdürülebilirlik yaklaşımını pekiştirdi.
BÜYÜME ADIMLARI 2012
Sürekli genişleyen büyüme yatırımlarının önemli parçaları olarak ilk düzboya ve finiş işletmesi kuruldu. Bu adımları 2013 yılındaki jakarlı dokuma yatırımı takip etti. Aynı yıl açık en boyama hattı oluşturuldu. 2014 yılında yeni yatırımlara armürlü dokuma yeni tezgah yatırımı ve dokuma ön hazırlık yatırımı eklendi.
01
02
ÜRETİM HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR! 2018
Türkiye’nin kumaş üreticileri arasında üretim kapasitesiyle farklı bir yere sahip olan şirket, 19 ülkeyle ihracat faaliyeti gerçekleştirmektedir. Yıllık 9.000.000 metre kumaş üretimi, 2.100 ton iplik boyama ve 15.000.000 metre düz boya ve finiş üretimi kapasitesiyle şirket üretime hız kesmeden yoluna devam etmektedir.
2019 YILININ EN BAŞARILI KOBİSİ! 2019
BTSO (Bursa Ticaret ve Sanayi Odası) tarafından her yıl düzenlenen ödül töreninde 2019 yılının en başarılı KOBİSİ seçildi.
03
04
FİLAMENT TESİSİ 2019
Ş2019 Yılında üretime başlayan yeni tesisimizle; dokuma, büküm ve aktarma faaliyetlerini büyüten SİNATEKS ailesi yoluna hız kesmeden devam etmektedir.

Vizyon ve Misyonumuz...

İnsana ve teknolojiye yatırım yaparak düşük maliyetlerle kaliteli üretim gerçekleştirerek sektöründe öncü olmak.

Kaliteli yönetim anlayışıyla faaliyet gösterdiği tüm konularda kendisini ve çalışanlarını sürekli geliştirmeyi, herkese karşı adil davranmayı kendisine amaç edinmiş, kaliteli ürün ve hizmet sunarak;  sektöründe öncü, dinamik ve lider olmak.        

  • İnsana değer vermek ve güvenmek.
  • Yüksek düzeyde müşteri memnuniyetini sağlamak.
  • Çevre bilincini oluşturarak kaynakların en etkin şekilde kullanılmasını ve bunun yaygınlaştırılmasını sağlamak.
  • Toplumsal sorumluluklarımızı yerine getirmek.
  • Sosyal ve teknik açıdan çalışanlarını her zaman eğitimlerle destekleyerek topluma faydalı bireyler olmalarını sağlamak.
  • Yaşadığımız çevreyi ve doğayı koruyarak,  çalışanlarımızın sağlık ve güvenliğini sağlamak.